petak, 20. siječnja 2017.

Night Out Outfit / Twinkledeals #PART1

Ćao drage moje!
U posljednje vrijeme dosta puno izlazim van u grad, stoga sam vam odlučila pokazati što ja to tijekom ovih hladnih zimskih dana nosim. U naslovu vidite #PART1 pošto će izaći sljedeći vikend i drugi dio, bolje rečeno drugi outfit koji nosim u grad, stoga se nadam da će vam se svidjeti. 
Viđam mnogo cura sa ovakvim majicama različitih boja i dužina rukava, stoga sam i ja odlučila naručiti jednu pošto mi se jako sviđaju. I elegantna je i casual u isto vrijeme, stoga nisam imala problema sa kombiniranjem, pogotovo zato što je bijele boje. Bez pogreške, odlučila sam ju skombinirati sa high-wasted crnim trapericama, te novim čizmicama uz što je naravno morao ići i neki choker... Ja sam odabrala naravno crni, bez ikakvih privjesaka, te odlučila na najjednostavniji način učiniti ovu kombinaciju elegantnom.
Također, da spomenem, u posljednje je vrijeme jako teško uslikati kvalitetan outfit pošto vrijeme to toliko ne dopušta, stoga se iskreno nadam da vam se ovaj outfit na kol'ko-tolko danjoj svjetlosti sviđa.


Hello my loves!
Lately, I've been going out a lot, so I decided to show you what do I wear during these cold winter nights. In title you can see #PART1 because next weekend I'll show you second going out outfit,so I hope you'll like it.
I saw a lot of girls that wear this kind of shirt, so I decided to order one too because I like them so much. It is elegant and casual in the same time, so I didn't have any problems with matching it with other clothes, especially because it's white. Flawless, I decided to pair it with black high-wasted jeans, and my new ankle boots. I also had to put some choker, so I put the one without any pendant, and make this outfit look on the easiest way so elegant.
Also, I had to say, lately it's very hard to photograph high-quality outfit because wather doesn't let me it, so I hope you like it because it's almost photographed outside.




SHIRT: CLICK CLICK CLICK
ANKLE BOOTS: CLICK CLICK CLICK

Broj komentara: 28:

  1. Draga, outfit je jako lep. Bez obzira uslovima, slike su jako lepe, a ti si kao i uvek ispala jako lepa. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    OdgovoriIzbriši
  2. WoooW! Outfit je predivan i super ti stoji. Jedva čekam sljedeći dio *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow, outfit je doista divan. Jako lijepo ti stoji. Sviđa mi se majica, škicam neku takvu, ali nikako da je pronađem u trgovinama. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako ljep outfit. Sve si ljepo iskombinirala!

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Outfit je predobar, mnogo mi se dopada. Bez obzira na uslove u kojima si slikala, meni se slika mnogo mnogo mnogo dopadaju. Ti si tako lijepa, a moram da kažem da si i zgodna♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Presavrsenaa ejj ajmee
    http://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Love this outfit. You are so stylish.
    http://societyfix.blogspot.com.eg/

    OdgovoriIzbriši
  8. Omg,predivna si!Mnogo mi se dopada frizura.Odličan outfit,svala čast! <3

    http://patheticblonde.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. beautiful outfit :)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    OdgovoriIzbriši
  10. Outfir je jako lijep, pogotovo cipele. :)

    I'm LM!

    OdgovoriIzbriši
  11. Very good post! Beautiful and stylish!
    I support you)
    please Support me by clicking on the links in this post if you will not be difficult! Thank you very much, kiss you!

    http://www.mirandabeautyworld.com/2017/01/zaful-dark-wash-frayed-floral.html

    OdgovoriIzbriši
  12. Jako mi se doapda ovaj autfit, predobro ti stoji, zaista blistaš u njemu.
    Sve pohvale za post. Uživala sam u njemu.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  13. Prelepa kombinacija! I ja bih je rado nosila. ♥

    OdgovoriIzbriši
  14. Aaaaa zaljubila sam se u tvoje čizme *O* a i outfit je stvarno savršeno iskombinovan, sve je baš po mom ukusu :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  15. Divan outfit :)

    http://suzastil.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  16. Sve po mom ukusu,isto bih obukla.Divna si,zaista.Odlican ti je blog.pratim te.http://ellalavomg.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  17. Prvi put posećujem tvoj blog i mnogo mi se dopada! Ovaj post je savršen, outfit je vrhunski osmišljen, fotografije su fantastične, a ti si predivna i prezgodna! Stvarno ti zavidim! :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Predivan ti je blog i mnogo mi se dopada ovaj outfit,super izgleda na tebi.:)
    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  19. Odličan post, prelep outfit! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  20. Super post, i super slike!
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  21. Boze, pa to si prezgodna! Svaka cast sto si sve bez problema prenijela na fotografiju, stvarno je divno. Volim teeeee.

    OdgovoriIzbriši
  22. Kombinacije su savršene, ajmee! <3 Pratim te. :)
    Ako itko želi follow za follow, neka dođe na moj blog. <3

    mybeautycorner.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  23. Outfit je predivan, a ti si prezgodna. Fotografije su ispale predobro. Svaka čast! Sjajan post! :)♥

    sretnisanjar.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  24. Ajmee *o*
    Predivno izgledas, fotke su odlicno ispale! Outfit je idealan za izlaske, posebno mi se svidja majica s izrezom na ramenu. Cizme su se sjajno uklopile :)
    Kliknula sam na linkove
    shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  25. Super je outfit :) Imam takvu crnu majicu i obožavam je, stvarno ide uz sve :)

    http://beseenbepopular.com

    OdgovoriIzbriši
  26. Jako mi se dopada ovaj outfit, baš iz razloga što je u isti mah i jednostavan i elegantan i moderan. :D

    Milicalt.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  27. charming look! black and white is classic combo! so cute!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. new post is life on my blog, please comment)

    OdgovoriIzbriši